U suvremenom društvu važno je osigurati da učenici kao mladi građani budu informirani i educirani o političkom sustavu i procesima odlučivanja kako u svojoj zemlji, tako i u europskom okruženju. Jedan od načina na koji se to može postići je edukacijom učenika o izborima za Europski parlament s pomoću eTwinning platforme. Projekt pod nazivom „Sudjelujmo u EU izborima 2024.“ provodi se u četiri hrvatske srednje strukovne škole te u školama iz Slovenije, Španjolske, Njemačke, Belgije, Švedske i Litve. U projekt se tako uključilo čak 73 učenika uz podršku i mentorstvo 16 nastavnika.
Aktivnosti koje su se provodile u 2023./2024. godini su mnogobrojne: predstavljanje i uvodno upoznavanja svih sudionika, govoru o prihvatljivom ponašanju i autorskim pravima, izrade prijedloga loga i glasovanje za logo projekta, kreiranje plakata EU izbora 2024., izrade blagdanskih čestitki, pisanja poruka mladi za mlade, obilježavanje Dana sigurnijeg Interneta, obilježavanje Europskog tjedna novca, izrada promotivnog filma o izborima u EU 2024., i dr.
Tako je glavni cilj ovog projekta educiranje učenika o važnosti političke participacije i demokratskih procesa te poticanje na aktivno sudjelovanje u izborima za Europski parlament. Različitim aktivnostima i radionicama, učenici su imali priliku naučiti o funkcioniranju Europske unije, ulozi Europskog parlamenta, važnosti izbora za Europski parlament prikupljanjem informacija o političkim strankama i njihovim programima. Osim individualnih i timskih rezultata projekta, učenici su stekli nova znanja o europskoj politici, demokraciji i ljudskim pravima te razvili vještine komunikacije, suradnje i tolerancije da bi postali svjesni važnosti svoje uloge kao građana Europske unije. Edukacija učenika o važnosti izbora za Europski parlament usmjerila je učenike k uočavanju važnosti sudjelovanja u demokratskim procesima, uočavanju važnosti njihovog glasa i utjecaju na donošenje odluka koje ih se tiču. Suradnjom s vršnjacima iz drugih zemalja učenici su imali priliku razviti i unaprijediti međukulturalne kompetencije i razumijevanje različitih perspektiva.
Jedan od rezultata projekta, suradnički rad svih timova——-> Link
Učenici naše škole koji su sudjelovali u ovom projektu su: Luka Kantor, Stefan Petarac Vukadinović, Mark Ilić, Dorian Ilić i Maja Katušin. Nastavnica Olivera Stojaković.