Datum objave: 6. veljače 2023.

KORIŠTENJE LJUBAVNIH PJESAMA U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

Korištenje ljubavnih pjesama na nastavi engleskog jezika može biti odličan način da se učenici
upoznaju s različitim aspektima jezika, razvijaju vještine slušanja, govorenja, razumijevanja, a
istovremeno se zabavljaju i uče o kulturi. Evo nekoliko načina kako možemo integrirati ljubavne
pjesme u nastavu engleskog jezika.

  1. Analiza stihova
    Učenici mogu analizirati stihove pjesama kako bi razumjeli rječnik , gramatičke strukture ,
    idiome i izraze povezane s ljubavi i emocijama. To ih uči i kako se na engleskom jeziku
    izražavaju osjećaji. Primjer pjesama : I Will Always Love You ( Whitney Houston) , Just The
    Way You Are ( Bruno Mars) , All Of Me ( John Legend)
    Učenici mogu raditi u parovima ili grupama, identificirati ključne fraze i pokušati parafrazirati
    značenje. Zatim, mogu diskutirati o tome kako bi oni izrazili te osjećaje na drugi način.
  2. Rješavanje zadataka s prazninama (gap – fill)
    Učitelj može odabrati ljubavnu pjesmu, ispisati tekst s izostavljenim riječima i pustiti učenicima
    pjesmu. Zadatak je popuniti praznine tijekom slušanja pjesme.
    Nakon što popune praznine , učenici mogu razgovarati o značenju pjesme i razmotriti simboliku koju
    pjesma koristi – Primjeri pjesama : Your song (Elton John) , Can’t help falling in love (Elvis Presley)
  3. Usporedba ljubavnih pjesama na različitim jezicima
    Zanimljiva aktivnost može biti usporedba ljubavnih pjesama na engleskom jeziku s pjesmama na
    materinjem jeziku učenika. Učenici mogu diskutirati o razlikama u načinu na koji se ljubav izražava u
    različitim kulturama.
    Učenici mogu donijeti prijedloge ljubavnih pjesama sa svog jezika, a zatim ih usporediti s engleskim
    ljubavnim pjesmama u pogledu emocija, stila i jezika.
  4. Pisanje vlastitih ljubavnih pjesama
    Nakon analize nekoliko ljubavnih pjesama na engleskom jeziku , učenici mogu pokušati napisati
    vlastite stihove.To im omogućuje da koriste novonaučeni vokabular i izraze iz pjesama.
    Učenici mogu raditi individualno ili u grupama kako bi napisali jednostavne ljubavne pjesme.
    Potaknite ih da koriste kreativne fraze i stilove primjera koje su već proučavali.
  5. Diskusija o temama ljubavi i odnosa
    Ljubavne pjesme često otvaraju širu temu ljubavi, odnosa i emocija. Učenici mogu diskutirati o
    temama koje se pojavljuju u pjesmama , što može dovesti do dubljih rasprava i razmjene mišljenja.
    Pjesme poput Love Story (Taylor Swift) ili Someone Like You (Adele) mogu pokrenuti razgovor o
    različitim vrstama ljubavi, preprekama u ljubavi ili o načinima kako se nositi s ljubavnim gubicima.
  6. Izgovor i naglasak
    Ljubavne pjesme su odlične za rad na izgovoru i intonaciji jer su obično sporije i emocionalno
    izražajnije. Učenici mogu slušati pjesme i pokušati imitirati pjevače.

Neka učenici pokušaju izgovoriti stihove s istim ritmom i intonacijom kao i u pjesmi, čime
poboljšavaju svoje govorne vještine i samopouzdanje.
Zaključak bi bio da korištenje ljubavnih pjesama ne samo da unosi zabavu i emocije u nastavu , već i
pomaže učenicima da prirodno upijaju jezik kroz autentične i bogate materijale.

Autor: Vesna Kolarić, prof.

Pročitajte još

Posjet vulkanizeru Tip Top u Belom Manastiru

Posjet vulkanizeru Tip Top u Belom Manastiru

Dana 13. studenog 2024. godine učenici 3.R razreda Tehničar cestovnog prometa u pratnji nastavnika Gorana Topalovića posjetili su obrt za vulkanizerske usluge TIP TOP u Belom Manastiru. Vulkanizer g. Dedić upoznao je učenike s postupkom izmjene kotača, zamjenom guma,...

Digitalna pismenost i kibernetička sigurnost

Digitalna pismenost i kibernetička sigurnost

U listopadu, povodom obilježavanja Europskog mjeseca kibernetičke sigurnosti, učenici prvog razreda zanimanja tehničar za računalstvo aktivno su se uključili u niz aktivnosti s ciljem podizanja svijesti o važnosti informacijske sigurnosti. S obzirom na sve veći broj...

Skip to content